Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Jawor
Postanowienia sportowe - jak w nich wytrwać?

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Właściwa motywacja jest kluczem do osiągnięcia zadowalających rezultatów podczas treningów. Systematyczne ćwiczenia fizyczne pomagają utrzymać ciało w doskonałej formie, zrzucić nadmiar tkanki tłuszczowe oraz cieszyć się wysoka odpornością i zdrowiem. 
Postanowienia sportowe - jak w nich wytrwać?

Ćwicz razem z innymi 

Motywacja może być dużym problemem przy podejmowaniu regularnej aktywności fizycznej. Dlatego warto połączyć swoje siły z innymi osobami. Może to być przyjaciel, wizyta na siłowni, a nawet internetowy kontakt z kimś kto również ćwiczy. Dowiedziono, że zwiększa to wzajemną motywację oraz pomaga uniknąć zbyt częstego opuszczania treningów. 

Nie stresuj się 

Ćwiczenia nie mogą być przykrą koniecznością. Muszą sprawiać radość i dawać satysfakcję! Jeżeli podchodzi się do treningów zbyt poważnie, jednocześnie oceniając siebie i wyrażając co chwile niezadowolenie, bardzo szybko spowoduje to spadek motywacji i zaprzestanie wykonywania treningów 

Zadbaj o siebie 

W nagrodę za postępy i wkładany wysiłek warto obdarzyć siebie czymś przyjemnym. Wiele osób lubi inwestować w kolejne sprzęty do ćwiczeń, sportowe wyposażenie i ubiór. Ciekawym rozwiązaniem jest rozwiązanie firmy Nutripouch. Zestaw startowy umożliwia przygotowywanie koktajli i musów, a następnie wtłaczanie ich do hermetycznych i poręcznych saszetek.

nutripouch.jpg

Inną interesująca propozycją jest Termobutelka Pura Kiki dla dorosłych. Umożliwia ona hermetyczne przechowywanie ulubionego napoju. Są to świetne propozycje przy treningach na siłowni, jeździe na rowerze lub bieganiu.

termobutelka-pura-kiki-babyandtravel.jpg

Ustal cele i plan realizacji 

Warto dokładnie zapisać, jakie efekty chce się uzyskać. Następnie należy dokładnie zaplanować jakie działania będzie trzeba w tym celu podjąć. Może to być przykładowo zapisanie się na siłownie oraz realizacja przyjętego planu treningowego. Innym pomysłem może być harmonogram biegania lub wykonywania jakichkolwiek innych ćwiczeń.

Dla swoich celów warto wyznaczyć ramy czasowe, ponieważ pomoże to zachować większą samodyscyplinę. Dodatkowo wykonywanie pomiarów wagi i obwodów, może pokazać, że treningi rzeczywiście przynoszą efekty. 


MR



Dzisiaj
Czwartek 18 października 2018
Imieniny
Hanny, Klementyny, Łukasza
Redakcja

tel. 512 745 851
redakcja@otomedia.pl
Partnerzy serwisu
Gmina Udanin
Starostwo Średzkie
BOK MCC
Śniadanie Mistrzów
Kino
FORUM
o © 2007 - 2018 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl